keskiviikko 12. lokakuuta 2016

Kuka mä olen

Mä olen Eveliina! Asun Turussa yhdessä avopuolisoni Miskan kanssa, ja meidän nurkissa pyörii kaksi koiraa sekä yksi kissa. Mä opiskelen pintakäsittelijäksi (eli suomeksi sanottuna: maalariksi) ja Miska valmistui rakennusmieheksi keväällä. Meillä on yhteinen tavoite, että kun mä valmistun, aletaan tekemään hommia yhdessä. Meillä on  myös yhteinen "julkinen salaisuus", sillä me mennään naimisiin kesällä 2018. Tulevat häät myös innosti bloggaamaan, sillä on helpottavaa tietää, että nyt on paikka, mihin voi laittaa ajatuksia ja ideoita ylös.

Bloggaamassa en oo ensimmäistä kertaa, mulla on itseasiassa aiemmin ollut yhteensä varmaan parikymmentä blogia... ei oo vaan jotenkin aiemmin lähtenyt, nyt uskon, että kun pääaihe on mieluinen, niin tekstiä ja intoa riittää. Tämä ei siis ole hääblogi, vaan tarina meidän elämästä, joka sisältää paljon hääjuttuja, mutta ei tarvitse ihmetellä, jos välillä täältä löytyy muutakin kuin valkoisia röyhelömekkoja tai kukkakimpun kuvia. 

On jotenkin vaikea nyt tähän postaukseen lähteä kirjoittamaan mitään sen kummempaa, eiköhän paremmin me ja meidän häät tule tutuksi, kun tästä hieman pääsen vauhtiin.. alkuun tahti saattaa olla taas aikamoinen, yrittäkää kestää ja pysyä perässä, mutta eiköhän se siitä tasaannu :) Mulle saa laitella kysymyksiä, jos sellaisia mieleen tulee! Muokkailen blogin ulkonäköä nyt alkuun, joten välillä saattaa näyttää vähän hassulta, yrittäkää olla välittämättä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti